Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 03:04 - Началото
Автор: waletoto Категория: Политика   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
0



Покемон генерация-каква безумна обърквация.Няма да говоря за ония колко били красиви-бля-бя-бля,нито за ония кито бяха грозни-бля-бля-бля.Няма да използвам заучени фрази и клищета от типа-блябля-бля.Просто бих искал да се завърнем в миналото,за да не се наложи да се завръщат в бъдещето.Какво стана?Какво се случи,че стигнахме до тук.През 89 година бях дете,тогава не разбирах напълно вредите от тоталитаризма,но мама ми казваше че ще дойде по-добро време. Тогава не разбирах за какво става въпрос,все пак си бях дете,а какво го интересува едно дете полическия строй,важно е да има кой да те обича и да не ти се карат много когато правиш бели.После дойде демокрацията,ненадейно като Дядо Мраз,малко по-рано.Не не си правете илюзия,че ще ви занимавам с моето малозначно битие.Тук става въпрос за цяло поколение,а може би и две,които бяха учени да са добри "социалисти-комунисти",а се оказаха в един свят който отричаше всичко на което са го учили до сега. Оказаха се в свят в който системата се смени дотолкова доколкото,едните правоимащи да допуснат едни други,считащи се за различни от първите до кокала на облагите.Зароди се дивия капитализъм,този,който от всякъде ни обясняваха,че е нещо нормално,нормално било началното натрупване на капитал,нали всички имате равен старт,натрупвайте и вие.Да но това което изпитахме на гърба си не беше равен старт,беше чиста експлоатация,екплоатация от най-долен африкански вид.Отново на мода беше дарвиновата теория.Нямаше правила,държавата просто отсъстваше много години,нямаше контролни органи,всичко беше шуро-баджанащина.Тогава немаше ни джи ес еми,ни интернет,но цените бяха малко по-идеални,а ние не бехме толко комерсиални(да ме прости Ъпсурд).И кво става евентуално?Някои се нагаждат,без ценс и образование,топлят столове по офиси,държавни или не,за сметка на малцина които им изкарват заплатите.Аз тук не виждам съществена разлика с оня омразен строй.И тук ще изневеря на обещанието си да не говоря за настоящето,но не съвсем.Гледам по протестите една екзалтиранос,граничеста с безумие,което ми се струва е добре,само такива вибрации на народа биха накарали ептен углопелите и безумни политици да се осетят.Но не,аз виждам познатите карини,все едно се връщам в миналото,минало когато децата рисуваха рисунки по асвалта,женките скачаха на ластик а момчурлята ритахме топка по цял ден,с тая разлика че сега даже и децата знаят да маразят,и това го научават от своите родители,или както аз ги наричам-Покемонска генерация-Пълна обърквация. image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waletoto
Категория: Други
Прочетен: 11977
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930